Hublot představuje nejnovější nadčasovou klasiku inspirovanou betonovou džunglí New York City
Od chvíle, kdy Hublot otevřel brány svého největšího butiku v USA, kde jinde než na slavné 5. Avenue v New Yorku, se toto místo stalo neochvějným majákem švýcarské hodinařiny v celých Spojených státech. I proto se Hublot rozhodl vzdát městu, jemuž se přezdívá „betonová džungle“, hold prostřednictvím nejnovější limitované edice hodinek Classic Fusion Concrete Jungle New York.
Beton je stavební materiál oblíbený pro svou sílu a vytrvalost. New York City, postavené na jeho základech, není jen dalším velkoměstem, ale také symbolem pevnosti a nezdolnosti. Z jeho rušných ulic, bujaré atmosféry, jiskřící energie, neomezených možností a schopností odolat, vyvíjet se a překonávat zdánlivě nepřekonatelné, se inspirovala i značka Hublot. Jedinečnost a neutuchající ambice, které jsou New Yorku vlastní, se rozhodla vdechnout i hodinkám s moderním betonovým nádechem.
Nový model hodinek Classic Fusion Concrete Jungle New York evokuje sofistikovanou vyrovnanost a neutuchající eleganci města, aniž by ignoroval jeho surové prvky. Klasicky robustní model hodinek Classic Fusion má tentokrát pouzdro vytvořené z ještě robustnějšího materiálu, kterým je jemný beton. Číselník, který naplno přiznává strukturu betonu s jeho přirozenou pórovitostí, je opatřen geometricky řezanými prohlubněmi na pozicích hodin a sčítačů chronografu, které evokují strukturu města. Kontrast tlumených šedých tónů pouzdra i lunety s černým řemínkem je jako typický New York – monotónní i bouřlivý, uniformní i nekonvenční.
„New York City je naším domovem daleko od domova a naše značka z něho i z jeho obyvatel čerpá neuvěřitelné množství inspirace. Riskování, inovace, dobrodružství a samozřejmě i jednotu, sílu a odolnost. Je mi ctí, že mohu vzdát hold městu, které má své místo nejen v srdcích Američanů, ale myslím že i lidí ze všech koutů světa.“
Ricardo Guadalupe
CEO HUBLOT
Newyorčané a přátelé značky Hublot – Victor Cruz (moderátor a vítěz Superbowlu), Daniel Boulud (michellinský šéfkuchař) a Mariano Rivera (v roce 2019 vstoupil do baseballové Síně slávy) – se připojili k Hublot a vzdali hold městu, ve kterém zanechali svou nesmazatelnou stopu. New York City tak díky nim ožívá v jedinečné kampani. V ní, krom těchto velkých mužů s hodinkami Classic Fusion Concrete Jungle New York na zápěstí, hrají hlavní roli slavné pamětihodnosti New York City – Brooklynský most, One World Trade Center, nebo třeba Socha Svobody.
Historicky druhá verze hodinek Concrete Jungle od značky Hublot je posílena odolnějším betonem a zůstává věrná principu Art of Fusion, jenž podporuje průkopnické inovace. Beton použitý pro pouzdro hodinek se skládá ze 65 – 75% jemného cementu, 25 – 30 % epoxidové pryskyřice a 5 – 10 % skolaminátu. Ten nahrazuje ocel, jež beton za normálních okolností zpevňuje. Designový tým Nyon vylepšil epoxid pryskyřice přísadou odolávající UV záření, čímž zabránil změně barvy materiálu v průběhu času. Na hotové součástky pak ještě aplikoval antigraffitovou vrstvu, aby tak zabránil znečištění betonu. Z takto vylepšeného materiálu, který odolá zubu času, je zhotoveno pouzdro, luneta i číselník. Za neproniknutelnou betonovou stěnou se ukrývá automatický kalibr HUB1143 s rezervou chodu 42 hodin, který je vodotěsný do 50 metrů. Korunka a tlačítka jsou vyrobeny z černé keramiky, která je stejně kontrastní jako celočerný textilní prošívaný řemínek. Limitovaná edice 50 kusů hodinek je zatím k dostání exkluzivně v butiku Hublot na 5. Avenue a na Hublot.com.