MOËT & CHANDON SI NA LETOŠNÍM 55. ROČNÍKU MFF KARLOVY VARY PŘIPIJE NA DOBROU VĚC

Oficiální šampaňské 55. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary Moët & Chandon již tradičně přináší do festivalového života rituál hollywoodských hvězd, oblíbenou filantropickou iniciativu „Toast for a Cause,“ tedy „Přípitek na dobrou věc“. Každý, kdo si tímto šampaňským připije na zdraví a slávu karlovarského festivalu, přispěje zároveň na neziskovou organizaci, kterou je pro letošní ročník nadace Pink Bubble. Úvodního přípitku se symbolicky ujme prezident festivalu Jiří Bartoška s Martinou Šmukovou, modelkou a patronkou neziskové organizace Pink Bubble.

Filantropická tradice na KVIFF – Přípitek na dobrou věc

U hollywoodských hvězd je „Přípitek na dobrou věc“ tradičním rituálem. Je známý například z udílení Zlatých glóbů v Los Angeles. Jedná se o filantropickou iniciativu, kterou do festivalového života v Karlových Varech přináší oficiální šampaňské filmového festivalu Moët & Chandon. Rituál zahájí samotný prezident festivalu Jiří Bartoška.

MOËT & CHANDON SI NA 55. ROČNÍKU KVIFF PŘIPIJE NA DOBROU VĚC

Výtěžek z letošní dobročinné akce poputuje na podporu neziskové organizace Pink Bubble, jejíž zakladatelkou a patronkou je modelka Martina Šmuková. Za každou slavnou osobnost, která se zúčastní a připije na zdraví a slávu karlovarskému festivalu, přispěje Moët & Chandon finanční částkou pro neziskovou organizaci Pink Bubble. Nadaci Pink Bubble během celého filmového festivalu mohu podpořit i sami návštěvníci festivalu a filmoví fanoušci, kteří si během festivalového týdne po vzoru slavných herců vychutnají v Moët Lounge na terase Franz Josef Café ve Windsoru v Karlových Varech šampaňské Moët Impérial. Zakoupení elegantní lahvičky Moët Mini (20 cl) přinese organizaci Pink Bubble počet korun odpovídající počtu ročníků MFF KV, tedy 55 Kč.

Nadační fond Pink Bubble poskytuje podporu dětem a mladým lidem do třiceti let, kterým zkomplikovalo život onkologické onemocnění. Pomoc je většinou šitá na míru konkrétním pacientům, ať už se jedná o finanční příspěvek v krizové situaci spojené s léčbou, o splněné přání pro radost, zážitkový nebo terapeutický pobyt, specifické konzultace nebo pomoc při hledání pracovních příležitostí po ukončené léčbě. 

MOËT & CHANDON SI NA 55. ROČNÍKU KVIFF PŘIPIJE NA DOBROU VĚC

„Dospívání je náročné samo o sobě a nádorové onemocnění znamená velkou zátěž navíc. Pro tělo i pro citlivou duši. Snažíme se, aby všichni mladí pacienti, kteří prožívají těžké okamžiky, věděli, že se mají komu svěřit a kam se obrátit pro pomoc. Ať už je to v průběhu léčby, v době rekonvalescence nebo při následném návratu do každodenního života,“ říká zakladatelka NF Pink Bubble Martina Šmuková. „Vážíme si každého, kdo se nám snaží pomáhat, a jsme nesmírně vděční za tuto příležitost, za kterou vděčíme a z celého srdce děkujeme Mezinárodnímu filmovému festivalu Karlovy Vary a šampaňskému domu Moët & Chandon.

Svět filmu za doprovodu šampaňského Moët & Chandon 

Moët & Chandon se stalo filmovým šampaňským od samého počátku existence Hollywoodu. Od třicátých let bylo přítomno u více než stovky filmů. Po téměř dvě desetiletí je toto nejoblíbenější šampaňské na světě také oficiálním šampaňským Zlatých glóbů a Cen americké filmové akademie. Moët & Chandon založil tradici červeného koberce ve světě kinematografie a nechybí při celosvětově významných filmových premiérách a mezinárodních filmových festivalech v Berlíně, Benátkách a San Sebastianu. V České republice je nerozlučně spjato s Mezinárodním filmovým festivalem Karlovy Vary.

MIDO Ocean Star slaví 80 let

Hodinky MIDO Ocean Star slaví 80 let - léto stylově Švýcarská značka MIDO oslavuje 80. výročí populární...

Franck Muller v rockovém stylu

Franck Muller v rockovém stylu V červenci světlo světa spatří nová limitovaná edice značky Franck Muller AC/DC,...

Spolupráce Hublot a Karolíny Plíškové pokračuje

Spolupráce Hublot a Karolíny Plíškové pokračuje Značka Hublot, synonymum švýcarské preciznosti a luxusu, s radostí...

LVMH Watch Week 2024 představuje novinky Hublot

LVMH Watch Week 2024 představuje novinky Hublot LVMH Watch Week 2024 je důkazem, že Hublot opět překračuje hranice...

Značka Hamilton partnerem filmu DUNA: Part Two

Značka Hamilton partnerem filmu DUNA: Part Two Hodinářská značka Hamilton je proslulá spojením s filmem, přesněji s...

Kampaň Carollinum s Tomášem Berdychem

ČAS PLAVAT PROTI PROUDU Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu,...

Antiquorum Hongkong

Important Modern & Vintage Timepieces & Jewelry  Hongkong  13. 6. 2023 Aukční síň Antiquorum uspořádala v...

Hublot představil ambasadora Nobody Listen

HUBLOT VE SVÉ RODINĚ VÍTÁ JAKUBA STRACHA ALIAS DJ NOBODYLISTEN Hublot mezi přátele své značky vítá další slavné české...

HUBLOT BIG BANG UNICO NESPRESSO ORIGIN

BIG BANG UNICO NESPRESSO ORIGIN Jedinečná fúze inovací a udržitelnosti dvou ikonických švýcarských značek Praha, 24....

Frederique Constant Classic Tourbillon

Frederique Constant Classic Tourbillon Letošní rok je pro značku Frederique Constant mimořádně významný. Jednak tím,...
KVIFFMOËT & CHANDON SI NA 55. ROČNÍKU KVIFF PŘIPIJE NA DOBROU VĚCMOËT&CHANDONŠampaňské