INHORGENTA
Messe München 14. – 17. 2. 2020
Mezinárodní veletrh hodin a hodinek, šperků, drahých kamenů a perel, nářadí a strojů je jedním z nejnavštěvovanějších veletrhů v rámci Evropy. Díky mnohaleté tradici a řadě mnoha inovací ho každoročně navštíví tisíce návštěvníků z celého světa, loni jich do Mnichova přijelo 27 000 ze 70 zemí. V tematicky členěném výstavním prostoru 65 000 m² je hala A1 věnována hodinářským značkám, A2 technologiím a bižuterii, B1 luxusním šperkům z drahých kovů zdobených přírodními drahokamy a perlami, a také tradičně snubním a zásnubním prstenům, hala B2 představí svět elegance a životního stylu, C1, to jsou stánky s nabídkou kamenů a perel, C2 je věnována designu.
Výraznější zastoupení budou mít letos hodinářské značky. Vedle fashion a stále žádanějších smart modelů na návštěvníky čekají v hale A1 známé značky. Stefanie Mändlein, projektová manažerka veletrhu, komentovala účast hodinářských firem na veletrhu: „Po pětileté přestávce se na veletrh vrací Festina Group, a to se širším spektrem značek. Jsme rádi, že průmyslový gigant, jako je Festina, použije platformu veletrhu pro svou prezentaci a navázání nových obchodních kontaktů. To jasně ukazuje, že toto odvětví je nedílnou součástí našeho veletržního konceptu.“ Veletrh tak přivítá značky Candino, Calypso, Festina, Lotus a Jaguar. Kromě tradičních hodinek v rámci expozice najde návštěvník i široké portfolio chytrých či hybridních hodinek, například švédskou značku Kronaby. A milovníky klasiky ve spojení s technickou avantgardou jistě nadchnou unikátní novinky značky Perrelet.
Jak je již na Inhorgentě tradicí, svůj prostor zde každoročně nacházejí mladí designéři se svými kolekcemi jedinečných autorských šperků. Zároveň je to místo jako stvořené k diskuzím nebo prezentacím. Se svými výsledky se na veletrhu představují školy, různá umělecká seskupení, k tomu připojme hned několik soutěží, z nichž nejrespektovanější je Inhorgenta Award. Jak podtrhují organizátoři, Inhorgenta poskytuje jedinečnou kombinaci individuality, inspirace a inovace – to jsou tři magická slova nasměrovaná do budoucnosti.
Rekordní účastí se letos mohou pochlubit naši domácí vystavovatelé. Na velké výstavní ploše se představí Jasněna Vláhová se značkou JVD, dalšími firmami jsou Intergems, Jorge Zorro, Penelope Jewels nebo SRJ Europe.
Pestrý veletržní program zahrne vše důležité – přednáškami a diskuzní fóry počínaje a exkluzivními módními přehlídkami konče. Brzký, únorový termín pak Inhorgentu staví do role posla nových zpráv a nových trendů na nadcházející období.