DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”

Italská značka DSQUARED2 v čele s návrhářským duem Deanem a Danem Catenovými dnes pro velký zájem oznámila pokračování exkluzivní limitované charitativní kolekce We are Familyvytvořené ve spolupráci s módní ikonou a filantropkou, Terezou Maxovou.

„Kolekce We are Family, kterou spolu s DSQUARED2 navrhla topmodelka a filantropka Tereza Maxová, měla obrovský úspěch a přes velké zásoby byla vyprodaná během 3 týdnů. Proto mám obrovskou radost, že se charitativní projekt dočkal pokračování v podobě letní edice 2023 a na pulty butiku DSQUARED2 míří opět mikiny, kšiltovky a nová černá trička s nápisem MOM a DAD. V prodeji budou od 15. června 2023 a 100 % zisku půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem a rodinám v životní krizi, prozradil CEO společnosti Luxury Brand Management, Petr Jindra.

DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”
DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”
DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”

Tereza Maxová se od roku 1997 se svým týmem snaží být oporou těm, kteří jsou na pomoc dospělých bytostně odkázáni. Už 26 let Nadace Terezy Maxové dětem nabízí všestrannou podporu a pomoc znevýhodněným a opuštěným dětem s cílem umožnit jim zdravý a bezpečný život v rodinném prostředí. „Rozhodla jsem se pomáhat dětem, protože ony samy nemají možnost něco změnit,“ vysvětluje Tereza Maxová. Proto právě vzkaz kampaně „We are Family“ je pro Terezu mimořádně důležitý a odkazuje na její celoživotní snahu pomáhat opuštěným dětem v nouzi.

K jedinečné kolekci, která bude opět v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butiku DSQUARED2 v Pařížské ulici 28 nebo online na www.thebrands.com, vznikla kampaň s tématem „Guess, who… ?, ve které se k Tereze Maxové připojila řada přátel a známých osobností v čele s Karolínou Kurkovou, Veronikou Vařekovou, Radkem Štěpánkem, Makhmudem Muradovem a mnoho dalšími.

„Mám velkou radost z pokračování úspěšné spolupráce s kreativním týmem DSQUARED2. Je fajn, když móda pomáhá, a ne jinak je tomu i nyní, kdy 100 % výtěžku z prodeje jde na pomoc rodinám v krizové situaci a matkám samoživitelkám. Díky., uvedla Tereza Maxová, zakladatelka Nadace Tereza Maxová dětem.

DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”

O DSQUARED2

Individuální, odvážný a kreativní – takový je přístup značky DSQUARED2 k módě. Je výraznou kombinací dědictví kanadské ikonografie, moderní italské krejčoviny a hravé smyslnosti. Motto „work hard / play hard“ vyjadřuje dualismus, který je podstatou značky: neustálé vytváření nových trendů bez ztráty hravé duše. Identická dvojčata s italskými kořeny, Dean a Dan Catenovi, dnes kromě vlastní tvorby pro značku DSQUARED2 tvoří kostýmy pro turné významných hudebních legend jako jsou Beyoncé, Britney Spears či Maluma.

O LUXURY BRAND MANAGEMENT

Společnosti Luxury Brand Management je lokálním lídrem v prodeji luxusních produktů v České republice s portfoliem téměř 30 značek. Na Pařížské ulici v Praze provozuje 5 butiků s luxusní dámskou a pánskou módou a zastupuje to nejlepší z francouzských a italských módních značek, jako je Valentino, Balmain, Givenchy, Dior, Saint Laurent, Tom Ford, Bottega Veneta, Jacquemus a mnoho dalších.

O NADACI TEREZY MAXOVÉ DĚTĚM

Od roku 1997 se Tereza Maxová a její nadační tým snaží být oporou pro ty, kteří jsou na pomoc dospělých bytostně odkázáni. Opuštěným a ohroženým dětem. Nadace věří, že každé dítě by mělo mít svou mámu a tátu, místo, kterému se říká domov. Pomáhá proto všem dětem, které jsou bez rodičů, vyrůstají v dětských domovech, náhradních rodinách nebo jejichž vlastním rodinám hrozí krize či rozpad. Za 26 let své činnosti podpořila statisíce dětských příběhů a rozdělila bezmála 520 mil. Kč. Více na www.terezamaxovadetem.cz

#WEAREFAMILY

DSQUARED2, Pařížská 28, Praha 1
Nadace Terezy
Maxové dětem, www.terezamaxovadetem.cz

Spolupráce Hublot a Karolíny Plíškové pokračuje

Spolupráce Hublot a Karolíny Plíškové pokračuje Značka Hublot, synonymum švýcarské preciznosti a luxusu, s radostí...

LVMH Watch Week 2024 představuje novinky Hublot

LVMH Watch Week 2024 představuje novinky Hublot LVMH Watch Week 2024 je důkazem, že Hublot opět překračuje hranice...

Značka Hamilton partnerem filmu DUNA: Part Two

Značka Hamilton partnerem filmu DUNA: Part Two Hodinářská značka Hamilton je proslulá spojením s filmem, přesněji s...

Kampaň Carollinum s Tomášem Berdychem

ČAS PLAVAT PROTI PROUDU Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu,...

Antiquorum Hongkong

Important Modern & Vintage Timepieces & Jewelry  Hongkong  13. 6. 2023 Aukční síň Antiquorum uspořádala v...

Hublot představil ambasadora Nobody Listen

HUBLOT VE SVÉ RODINĚ VÍTÁ JAKUBA STRACHA ALIAS DJ NOBODYLISTEN Hublot mezi přátele své značky vítá další slavné české...

HUBLOT BIG BANG UNICO NESPRESSO ORIGIN

BIG BANG UNICO NESPRESSO ORIGIN Jedinečná fúze inovací a udržitelnosti dvou ikonických švýcarských značek Praha, 24....

Frederique Constant Classic Tourbillon

Frederique Constant Classic Tourbillon Letošní rok je pro značku Frederique Constant mimořádně významný. Jednak tím,...

Baume & Marcier Riviera

Baume & Marcier Riviera Počátky hodinářské značky Baume & Mercier sahají do hluboké minulosti, konkrétně do...

Antiquorum 2023

Aukce hodinek v Ženevě Aukční dům Antiquorum uspořádala ve dnech 14. a 15. 5. 2023 aukci hodinek Important Modern...
„We are Family”DSQUARED2DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”Móda