DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”
Italská značka DSQUARED2 v čele s návrhářským duem Deanem a Danem Catenovými dnes pro velký zájem oznámila pokračování exkluzivní limitované charitativní kolekce „We are Family” vytvořené ve spolupráci s módní ikonou a filantropkou, Terezou Maxovou.
„Kolekce We are Family, kterou spolu s DSQUARED2 navrhla topmodelka a filantropka Tereza Maxová, měla obrovský úspěch a přes velké zásoby byla vyprodaná během 3 týdnů. Proto mám obrovskou radost, že se charitativní projekt dočkal pokračování v podobě letní edice 2023 a na pulty butiku DSQUARED2 míří opět mikiny, kšiltovky a nová černá trička s nápisem MOM a DAD. V prodeji budou od 15. června 2023 a 100 % zisku půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem a rodinám v životní krizi“, prozradil CEO společnosti Luxury Brand Management, Petr Jindra.
![DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”_1 DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”](https://watchmagazine.cz/wp-content/uploads/2023/06/DSQUARED2-pokracuje-s-kolekci-„We-are-Family_1.jpg)
![DSQUARED2 oznamuje pokračování We are Family_4 DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”](https://watchmagazine.cz/wp-content/uploads/2023/06/DSQUARED2-oznamuje-pokracovani-We-are-Family_4.jpg)
![DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”_3 DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”](https://watchmagazine.cz/wp-content/uploads/2023/06/DSQUARED2-pokracuje-s-kolekci-„We-are-Family_3.jpg)
Tereza Maxová se od roku 1997 se svým týmem snaží být oporou těm, kteří jsou na pomoc dospělých bytostně odkázáni. Už 26 let Nadace Terezy Maxové dětem nabízí všestrannou podporu a pomoc znevýhodněným a opuštěným dětem s cílem umožnit jim zdravý a bezpečný život v rodinném prostředí. „Rozhodla jsem se pomáhat dětem, protože ony samy nemají možnost něco změnit,“ vysvětluje Tereza Maxová. Proto právě vzkaz kampaně „We are Family“ je pro Terezu mimořádně důležitý a odkazuje na její celoživotní snahu pomáhat opuštěným dětem v nouzi.
K jedinečné kolekci, která bude opět v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butiku DSQUARED2 v Pařížské ulici 28 nebo online na www.thebrands.com, vznikla kampaň s tématem „Guess, who… ?“, ve které se k Tereze Maxové připojila řada přátel a známých osobností v čele s Karolínou Kurkovou, Veronikou Vařekovou, Radkem Štěpánkem, Makhmudem Muradovem a mnoho dalšími.
„Mám velkou radost z pokračování úspěšné spolupráce s kreativním týmem DSQUARED2. Je fajn, když móda pomáhá, a ne jinak je tomu i nyní, kdy 100 % výtěžku z prodeje jde na pomoc rodinám v krizové situaci a matkám samoživitelkám. Díky.“, uvedla Tereza Maxová, zakladatelka Nadace Tereza Maxová dětem.
![DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family” DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”](https://watchmagazine.cz/wp-content/uploads/2023/06/DSQUARED2-pokracuje-s-kolekci-„We-are-Family.jpg)
O DSQUARED2
Individuální, odvážný a kreativní – takový je přístup značky DSQUARED2 k módě. Je výraznou kombinací dědictví kanadské ikonografie, moderní italské krejčoviny a hravé smyslnosti. Motto „work hard / play hard“ vyjadřuje dualismus, který je podstatou značky: neustálé vytváření nových trendů bez ztráty hravé duše. Identická dvojčata s italskými kořeny, Dean a Dan Catenovi, dnes kromě vlastní tvorby pro značku DSQUARED2 tvoří kostýmy pro turné významných hudebních legend jako jsou Beyoncé, Britney Spears či Maluma.
O LUXURY BRAND MANAGEMENT
Společnosti Luxury Brand Management je lokálním lídrem v prodeji luxusních produktů v České republice s portfoliem téměř 30 značek. Na Pařížské ulici v Praze provozuje 5 butiků s luxusní dámskou a pánskou módou a zastupuje to nejlepší z francouzských a italských módních značek, jako je Valentino, Balmain, Givenchy, Dior, Saint Laurent, Tom Ford, Bottega Veneta, Jacquemus a mnoho dalších.
O NADACI TEREZY MAXOVÉ DĚTĚM
Od roku 1997 se Tereza Maxová a její nadační tým snaží být oporou pro ty, kteří jsou na pomoc dospělých bytostně odkázáni. Opuštěným a ohroženým dětem. Nadace věří, že každé dítě by mělo mít svou mámu a tátu, místo, kterému se říká domov. Pomáhá proto všem dětem, které jsou bez rodičů, vyrůstají v dětských domovech, náhradních rodinách nebo jejichž vlastním rodinám hrozí krize či rozpad. Za 26 let své činnosti podpořila statisíce dětských příběhů a rozdělila bezmála 520 mil. Kč. Více na www.terezamaxovadetem.cz