DSQUARED2 pokračuje s kolekcí „We are Family”
Italská značka DSQUARED2 v čele s návrhářským duem Deanem a Danem Catenovými dnes pro velký zájem oznámila pokračování exkluzivní limitované charitativní kolekce „We are Family” vytvořené ve spolupráci s módní ikonou a filantropkou, Terezou Maxovou.
„Kolekce We are Family, kterou spolu s DSQUARED2 navrhla topmodelka a filantropka Tereza Maxová, měla obrovský úspěch a přes velké zásoby byla vyprodaná během 3 týdnů. Proto mám obrovskou radost, že se charitativní projekt dočkal pokračování v podobě letní edice 2023 a na pulty butiku DSQUARED2 míří opět mikiny, kšiltovky a nová černá trička s nápisem MOM a DAD. V prodeji budou od 15. června 2023 a 100 % zisku půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem a rodinám v životní krizi“, prozradil CEO společnosti Luxury Brand Management, Petr Jindra.
Tereza Maxová se od roku 1997 se svým týmem snaží být oporou těm, kteří jsou na pomoc dospělých bytostně odkázáni. Už 26 let Nadace Terezy Maxové dětem nabízí všestrannou podporu a pomoc znevýhodněným a opuštěným dětem s cílem umožnit jim zdravý a bezpečný život v rodinném prostředí. „Rozhodla jsem se pomáhat dětem, protože ony samy nemají možnost něco změnit,“ vysvětluje Tereza Maxová. Proto právě vzkaz kampaně „We are Family“ je pro Terezu mimořádně důležitý a odkazuje na její celoživotní snahu pomáhat opuštěným dětem v nouzi.
K jedinečné kolekci, která bude opět v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butiku DSQUARED2 v Pařížské ulici 28 nebo online na www.thebrands.com, vznikla kampaň s tématem „Guess, who… ?“, ve které se k Tereze Maxové připojila řada přátel a známých osobností v čele s Karolínou Kurkovou, Veronikou Vařekovou, Radkem Štěpánkem, Makhmudem Muradovem a mnoho dalšími.
„Mám velkou radost z pokračování úspěšné spolupráce s kreativním týmem DSQUARED2. Je fajn, když móda pomáhá, a ne jinak je tomu i nyní, kdy 100 % výtěžku z prodeje jde na pomoc rodinám v krizové situaci a matkám samoživitelkám. Díky.“, uvedla Tereza Maxová, zakladatelka Nadace Tereza Maxová dětem.
O DSQUARED2
Individuální, odvážný a kreativní – takový je přístup značky DSQUARED2 k módě. Je výraznou kombinací dědictví kanadské ikonografie, moderní italské krejčoviny a hravé smyslnosti. Motto „work hard / play hard“ vyjadřuje dualismus, který je podstatou značky: neustálé vytváření nových trendů bez ztráty hravé duše. Identická dvojčata s italskými kořeny, Dean a Dan Catenovi, dnes kromě vlastní tvorby pro značku DSQUARED2 tvoří kostýmy pro turné významných hudebních legend jako jsou Beyoncé, Britney Spears či Maluma.
O LUXURY BRAND MANAGEMENT
Společnosti Luxury Brand Management je lokálním lídrem v prodeji luxusních produktů v České republice s portfoliem téměř 30 značek. Na Pařížské ulici v Praze provozuje 5 butiků s luxusní dámskou a pánskou módou a zastupuje to nejlepší z francouzských a italských módních značek, jako je Valentino, Balmain, Givenchy, Dior, Saint Laurent, Tom Ford, Bottega Veneta, Jacquemus a mnoho dalších.
O NADACI TEREZY MAXOVÉ DĚTĚM
Od roku 1997 se Tereza Maxová a její nadační tým snaží být oporou pro ty, kteří jsou na pomoc dospělých bytostně odkázáni. Opuštěným a ohroženým dětem. Nadace věří, že každé dítě by mělo mít svou mámu a tátu, místo, kterému se říká domov. Pomáhá proto všem dětem, které jsou bez rodičů, vyrůstají v dětských domovech, náhradních rodinách nebo jejichž vlastním rodinám hrozí krize či rozpad. Za 26 let své činnosti podpořila statisíce dětských příběhů a rozdělila bezmála 520 mil. Kč. Více na www.terezamaxovadetem.cz