MOËT & CHANDON SI NA 56. ROČNÍKU MFF KV SYMBOLICKY PŘIPIJE NA DOBROU VĚC

Oficiální šampaňské 56. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary Moët & Chandon již tradičně přináší do festivalového života rituál hollywoodských hvězd, oblíbenou filantropickou iniciativu „Toast for a Cause,“ tedy „Přípitek na dobrou věc“. Každý, kdo si tímto šampaňským připije na zdraví a slávu karlovarského festivalu, přispěje zároveň na dobročinné účely, letos na projekt Patron dětí Nadace Sirius. Úvodního přípitku se symbolicky ujme prezident festivalu Jiří Bartoška. 

MOËT & CHANDON SYMBOLICKY PŘIPÍJÍ NA DOBROU VĚC

Filantropická tradice na KVIFF – Přípitek na dobrou věc 
U hollywoodských hvězd je „Přípitek na dobrou věc“ tradičním rituálem. Je známý například z udílení Zlatých glóbů v Los Angeles. Jedná se o filantropickou iniciativu, kterou do festivalového života v Karlových Varech přináší oficiální šampaňské filmového festivalu Moët & Chandon. Rituál zahájí samotný prezident festivalu Jiří Bartoška. Výtěžek z letošní dobročinné akce poputuje na projekt Patron dětí Nadace Sirius, který se těší nejen podpory samotného prezidenta festivalu Jiřího Bartošky a hereckých festivalových hvězd Jany Plodkové a Elišky Křenkové. Za každou slavnou osobnost, která se zúčastní a připije na zdraví a slávu karlovarskému festivalu, přispěje Moët & Chandon finanční částkou na projekt Patron dětí. Projekt během celého filmového festivalu mohu podpořit i sami návštěvníci festivalu a filmoví fanoušci, kteří si během festivalového týdne po vzoru slavných herců vychutnají v Moët Lounge na terase hotelu Thermal v Karlových Varech šampaňské Moët Impérial. Každé zakoupení elegantní lahvičky Moët Mini (20 cl) přinese projektu Patron dětí počet korun odpovídající počtu ročníků MFF KV, tedy 56 Kč.

Projekt Patron dětí je charitativní projekt, jehož smyslem je pomáhat zdravotně a sociálně znevýhodněným dětem a jejich rodinám z celé České republiky a nově také dětem z rodin, které k nám vyhnala válka z Ukrajiny. Díky tomuto projektu, který byl založen Nadací Sirius v roce 2017, dostávají prostor příběhy děti, kterým v životě nepřálo štěstí. Skrze veřejnou sbírku na patrondeti.cz si může každý dárce vybrat, které dítě konkrétně podpoří a zvolit si výši svého dobročinného příspěvku. Pomocí těchto peněžních darů tak může nadace naplňovat malé i velké potřeby dětí z celé České republiky, ať už jde výtěžek na zájmové kroužky, školní obědy, nové kolo nebo speciální zdravotní rehabilitaci. Další výhodou tohoto projektu je, že každá vybraná koruna se dostane přímo ke konkrétnímu dítěti a ani zlomek vybraných peněz nemusí jít na provoz projektu. Skrze projekt Patron dětí již bylo úspěšně vybráno přes 81 milionů korun na podporu 8472 příběhů konkrétních dětí. 

MOËT & CHANDON SYMBOLICKY PŘIPÍJÍ NA DOBROU VĚC

Svět filmu za doprovodu šampaňského Moët & Chandon
Moët & Chandon se stalo filmovým šampaňským od samého počátku existence Hollywoodu. Od třicátých let bylo přítomno u více než stovky filmů. Po téměř dvě desetiletí je toto nejoblíbenější šampaňské na světě také oficiálním šampaňským Zlatých glóbů a Cen americké filmové akademie. Moët & Chandon založil tradici červeného koberce ve světě kinematografie a nechybí při celosvětově významných filmových premiérách a mezinárodních filmových festivalech v Berlíně, Benátkách a San Sebastianu. V České republice je nerozlučně spjato s Mezinárodním filmovým festivalem Karlovy Vary.

Focení kampaně proběhlo v pražském hotelu The Mozart Prague. 

MIDO Ocean Star slaví 80 let

Hodinky MIDO Ocean Star slaví 80 let - léto stylově Švýcarská značka MIDO oslavuje 80. výročí populární...

Franck Muller v rockovém stylu

Franck Muller v rockovém stylu V červenci světlo světa spatří nová limitovaná edice značky Franck Muller AC/DC,...

Spolupráce Hublot a Karolíny Plíškové pokračuje

Spolupráce Hublot a Karolíny Plíškové pokračuje Značka Hublot, synonymum švýcarské preciznosti a luxusu, s radostí...

LVMH Watch Week 2024 představuje novinky Hublot

LVMH Watch Week 2024 představuje novinky Hublot LVMH Watch Week 2024 je důkazem, že Hublot opět překračuje hranice...

Značka Hamilton partnerem filmu DUNA: Part Two

Značka Hamilton partnerem filmu DUNA: Part Two Hodinářská značka Hamilton je proslulá spojením s filmem, přesněji s...

Kampaň Carollinum s Tomášem Berdychem

ČAS PLAVAT PROTI PROUDU Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu,...

Antiquorum Hongkong

Important Modern & Vintage Timepieces & Jewelry  Hongkong  13. 6. 2023 Aukční síň Antiquorum uspořádala v...

Hublot představil ambasadora Nobody Listen

HUBLOT VE SVÉ RODINĚ VÍTÁ JAKUBA STRACHA ALIAS DJ NOBODYLISTEN Hublot mezi přátele své značky vítá další slavné české...

HUBLOT BIG BANG UNICO NESPRESSO ORIGIN

BIG BANG UNICO NESPRESSO ORIGIN Jedinečná fúze inovací a udržitelnosti dvou ikonických švýcarských značek Praha, 24....

Frederique Constant Classic Tourbillon

Frederique Constant Classic Tourbillon Letošní rok je pro značku Frederique Constant mimořádně významný. Jednak tím,...
56. ROČNÍK MFF KARLOVY VARYKVIFFMOËT & CHANDONMOËT & CHANDON SYMBOLICKY PŘIPÍJÍ NA DOBROU VĚCŠampaňské